חיפוש
Generic filters
Exact matches only

קולות מרוטרי סיפור שירות

 

 

קולות מרוטרי

סיפורי שירות מרחבי העולם

ברוכים הבאים

ברוכים הבאים לקולות רוטרי, הבלוג הרשמי של רוטרי בינלאומי, שבו אנו מזמינים חברים ומי שמשתפים אתנו, לשתף את סיפוריהם, כיצד הם אנשי פעולה, ויוצרים שינוי מתמשך בעולם, בקהילות שלנו ובעצמנו.

העיסוקים, התרבויות והמדינות השונות שלנו, נותנות לנו נקודת מבט ייחודית. התשוקה המשותפת שלנו לשירות, עוזרת לנו להשיג את המדהים.

מהמאבק למיגור הפוליו וכלה במאמץ לספק מי שתייה נקיים, סיפורים אלה, מראים, כיצד אנו פועלים, כדי לעשות טוב בעולם, פרויקט שירות אחד- בכל פעם.

 

 

5 מרכיבים של מועדון רוטרי מצליח

פורסם ב -7 בספטמבר 2021 מאת: ברטון גולדנברג, נגיד לשעבר מיידי של אזור 7620 (מרילנד וושינגטון הבירה, ארה”ב)                                                                 

 ניהול מועדון רוטרי מצליח, זה קצת כמו אפיית עוגה. אתה צריך את החומרים הנכונים.

אם אתה אופה, אתה יודע שעוגה נהדרת, מורכבת ממרכיבים בודדים, שמתאחדים, כדי לייצר משהו מיוחד.

מועדון רוטרי נהדר הוא כזה, בכך, שהוא מורכב מתערובת ייחודית של מרכיבים. להלן חמישה שמצאתי ברוב מועדוני הרוטרי המצליחים, אם לא כולם.

 

1. זהות מועדון ייחודית

ישנם ארבעה מועדונים בעיר שלי- בת’סדה, מרילנד. הם אמנם במרחק גיאוגרפי קצר אחד מהשני, אך לכל אחד מהם יש זהות משלו. הראשון, הוא מועדון ארוחת ערב, המונה 30 חברים שהיו יחד שנים. הם נדיבים בתרומותיהם לקרן רוטרי ולאזור שלנו. השני, הוא מועדון ארוחת בוקר, עם איזון אחיד של חברים מבוגרים וצעירים. הם תומכים מאוד ומעורבים מאוד במועדוני רוטראקט ואינטראקט. השלישי, הוא מועדון צהריים, הגאה במסורותיו ומחויב לפרויקטים מקומיים ובינלאומיים. והרביעי, הוא מועדון ארוחת בוקר, שחוגג את השנה ה -15 שלו, עם חברים שמדברים תשע שפות ובאים במקור מ -11 מדינות שונות.

2. מפגשי מועדון מרתקים

אין פורמט נכון אחד. המגיפה לימדה אותנו, את כל הצורך בגמישות ויצירתיות. אנו יכולים לקיים פגישות וירטואליות, כמו גם מפגשים אישיים, ואפילו שילוב של שניהם. אך יש צורך, בפגישות מרתקות. מועדונים גדולים מציעים סיבה לחברים להגיע. הם משיגים זאת, על ידי השקעת מאמץ למצוא כל שבוע דוברים מעוררי השראה ממגוון נושאים רלוונטיים ובזמן. שבוע אחד, אתה עשוי ללמוד על ביולוגיה ימית, והשני על אילוף כלבי שירות לעיוורים. הם שומרים על הודעות ועסקי מועדונים קצרים, והופכים את הפגישות שלהם לידידותיות על ידי כך שמברכים יקבלו בברכה אנשים חדשים יותר. הם מבלים זמן בזיהוי ימי הולדת של חברים, ומספקים מקום לכל החברים להשתתף במתכונת הפגישה.

3. תוכנית שירות חזקה המונעת על ידי חברים

השירות הוא בלב רוטרי והוא מהווה את ליבת המועדון הנהדר. חברים רוצים הזדמנויות לחולל שינוי בקהילה ובעולם שלהם. אבל, ישנן דרכים רבות לעשות זאת. האם החברים רוצים התמקדות רבה יותר בפרויקטים של שירות מקומי או בינלאומי? האם הם רוצים להדגיש תחום מוקד אחד על פני תחום אחר? סקר מועדונים יכול לקבוע זאת. והתשובה עשויה להשתנות עם הזמן, לכן הפכו אותה לתרגול שנתי. מועדונים גדולים מציעים הזדמנויות שירות התואמות את ציפיות החברים ..

4. רצון להתרוע עם אחרים

במועדון נהדר, חברים באמת אוהבים להתרועע אחד עם השני. הם יוצרים הזדמנויות רבות להתרועע, בין אם זה במפגש מועדון, במהלך תוכנית שירות, בגיוס תרומות, באירוע מהנה כמו “יום על החוף”, או באירוע קבוצתי אחר. במועדונים נהדרים החברים מתקשרים לעתים קרובות מחוץ לרוטרי מכיוון שהם באמת אוהבים לבלות יחד. חברים פוטנציאליים מרגישים את החברות בין חברי המועדון, וזה יוצר אווירה מסבירת פנים, מהנה ותוססת.

5. מנהיגות חזקה

מאחורי ההצלחה של מסעדה בעלת חמישה כוכבים עומד השף הראשי והצוות. באותו אופן, מועדון גדול הוא תוצאה של צוות מנהיגות דינאמי. אתה צריך נשיא מחויב ובעל חזון שבחר בקפידה את צוות המנהיגות שלהם. צוות זה נפגש באופן קבוע כדי לדון ברעיונות חדשים, לפתור בעיות מצטיינות ולתכנן מסלול לפעולות שירות ופעילויות חברתיות. מנהיגים אלה קובעים את הכיוון, הם משרתים את המועדון, והם נשארים מכוונים לרצונות ולצרכים של חבריהם. הם גם עובדים קשה כדי לזהות ולטפח מנהיגי מועדונים עתידיים.

בזמן שאתה עובד קשה כדי ליצור מועדון נהדר, שקול כיצד תוכל למנף את חמשת המרכיבים הללו. שפים קונדיטורים מפורסמים יגידו לכם שהם תמיד משפרים את המרכיבים ומנסים שילובים חדשים כדי להבין מה הכי מתאים ללקוחות שלהם. כך גם מועדון רוטרי גדול לומד כיצד להשתמש בצורה הטובה ביותר בחמשת המרכיבים הללו ולשנותם כדי להמשיך ולהצטיין.

קורס השיטות המומלצות לשיתוף חברים עוזר לך לפתח אסטרטגיות לשיתוף אנשים בכל שלבי החברות.

 

 

 

דילוג לתוכן